wtorek, 23 października 2012

23.10.2012

Ostatnio zauważyłem, że pisanie własnej biografi staje sie najwidzoczniej modne skoro wszędzie je widzę, żeby chociaż biografie tych ciekawych ludzi, autorytetów tym kim się inspirujemy w życiu, ale nie, to są te biografie tych osób, które znamy albo przynajmniej kojarzymy z telewizji polskiej, seriali itp. od aktorów TVN'u po innych komercyjnych ludzi. Nie wiem czy faktycznie ich życie było tak ciekawe ? A może po prostu szukają kolejnego sposobu na zarobienie pare złotych ? Skoro tak to chyba nie sprzedawali by tego po 5zł-10zł... Jest w ogóle jakaś osoba, którą to interesuje ?
Tak się złożyło, że kilka dni temu wyszedłem do najlepszego supermarketu w Polsce, oczywiście mówię o naszej Biedronce. Wchodzę do środka, mijam stoisko z pieczywem pakuję do koszyka kilka bułek na śniadanie. Idę dalej nie zwracając specjalnie na nic wiecej uwagi, aż doszedłem do tego przedziału, gdzie zawsze jest coś nowego, od elektryki po dekoracje łazienkowe. Zauważyłem małą półeczkę z książkami myślałem, że znajdę coś ciekawego ... jednak nie... znowu te biografie i to tych samych osób, które wcześniej widziałem na okładkach w księgarni z nalepką "PROMOCJA!". Najwidoczniej napjwiększy sonsor reprezentacji polski świetnie wyczuł co jest teraz na TOPIE.