poniedziałek, 22 kwietnia 2013

World Of Tanks (coś nowego)



Ostatnio myślałem o wprowadzeniu co jakiś czas takich postów, w których bym pisał o tym co po prostu robię, co mnie interesuje, co się u mnie dzieje, co słychać (czy mam różyczkę) i takie tam - myślę, że to spoko pomysł no bo w sumie to jest blog i zawsze zwiększy to liczbę wpisów (częściej gęściej będzie). Co o tym myślicie dobra sprawa ? Też tak myślę. Będzie fajnie!
Jak wiecie, a może nie wiecie, zawsze chciałem nagrywać gameplay'e (z tego miejsca po raz kolejny chciałbym pozdrowić stałych czytelników i tych co czytają wszystko, a nie tylko te najnowsze wpisy). Po tej wiecznej zajawce, która nie wypaliła zostało mi trochę tytułów gier, które chciałem wykorzystać, jak nie tam to tutaj.
"World Of Tanks" to jedna z najlepszych gier ever, w które kiedykolwiek grałem. Do dzisiaj chętnie (często gęsto) lubię sobie kulturalnie usiąść przed komputerem, popizgać myszką i rozpierdolić trochę Niemców - sam gram Niemcami, ale to nie ma znaczenia (najważniejsza jest tolerancja). Zazwyczaj w grach PC online (typowe MMO) kręci się ogrom debili i kretynów, którzy łamią wszystkie zasady etyczne przez co odechciewa się grać, przeważnie nie zachowują się poważnie, ilość ludzi (dzieci?) którzy udają, że są upośledzeni umysłowo miażdży tych co grają dla przyjemności. To właśnie wyróżnia tą grę, czat nie jest wyjątkowo praktyczny, dlatego nie mamy zaszczytu (na całe szczęście) czytać tych wszystkich głupot - bo chcąc czy nie chcąc i tak to przeczytasz mimo, że wiesz o czym będzie gadka. Wiadomo, zawsze trafi się jakiś kretyn, nie ma na to recepty - niestety przy rejestracji nie jest wymagane podanie swojego poziomu IQ.
Coś co mnie na pewno przyciąga do tej gry jest oczywiście realistyka, chociaż jak gra komputerowa może być realistyczna? Tak czy inaczej wiecie o co chodzi - modele czołgów są całkowicie autentyczne do tych, które istniały na prawdę i używano ich podczas II wojny światowej (także lekcje historii gratis) co jeszcze... na pewno grafika, duża różnorodność i szczegółowość mapek oraz pojazdów pancernych jest wspaniała. Dźwięk i efekty dźwiękowe są moim faworytem - na tyle ile możemy sobie wyobrazić ciężki hałas, który wydaje czołg podczas jazdy i strzał, wybuch przy dobrych głośnikach jest jeszcze lepszy, czyli jak w dobrym kinie. Duża ilość pojazdów i ich rozbudowa też odgrywa dużą rolę, tym bardziej, że do wyboru mamy nacje: Niemcy, Rosja, Anglia, Stany Zjednoczone, Chiny i Francja. Gra ma zasięg globalny, także no tam było chyba 5 milionów graczy, jest z kim pograć.
Co będę wam tutaj opisywał grę, jeśli zaciekawiłem albo trafiłem w sedno zainteresowań (kogoś, może) to zostawię wam tutaj parę linków, na które możecie wpaść:
World Of Tanks
O World Of Tanks 
Blog Dewelopera World Of Tanks
Facebook World Of Tanks, prowadzi Scoobany