czwartek, 23 maja 2013

Częstotliwość pisania każdego blogera (o ile blogerem można go nazwać) jest bliżej nie określona, każdy piszę kiedy chce: jeden pisze wtedy kiedy mu się to spodoba, drugi w pierwszy poniedziałek miesiąca, trzeci odczuwa przez nikogo nienarzucaną siłę przymusu umieszczania codziennie minimalnie jednego posta, czwarty tylko wtedy kiedy ma temat, piąty kiedy jest w humorze, szósty kiedy subskrypcje mu spadają i tak dalej. Chciałoby się pisać codziennie, pisać coś co przynosiłoby korzyści dla innych, pisać i zaciekawić (nie szczególnie o tym co się dzisiaj robiło...). Chciałoby się robić to z czystej radości, nie dla armii ludzi którzy wpadli nasrali i uciekli lecz dla tych nielicznych, którzy pozostając w zasadzie niewidzialni takimi pozostali i czytają z taką samą radością, której użyto do tworzenia tego wszystkiego. Tak wstępem pisząc wyżej, chciałem podkreślić moją częstotliwość pisania i zażenowanie tym faktem niektórych z was. Piszę tak jak piszę, piszę o tym co mnie ciekawi, co przeżywam, co widzę i co chcę skomentować - nie zamykając się w czterech ścianach przed jednym oknem z widokiem na świat, chciałem wam polecić coś co może was zaciekawić, tak jak i mnie zaciekawiło. Mam dla was kilka linków, stron które są ciekawie prowadzone przez naprawdę fajnych ludzi, myślę że zasługują one na kilka chwil uwagi:

TenRudyTyp Blogspot          Druga strona książki Blogspot  / Druga strona książki Facebook

www.kolumbijczyk.pl  / Kolumbijczyk Faceboook