czwartek, 7 listopada 2013

Kilka słów o czymś

Witam wszystkich serdecznie :) Słuchajcie jakiś czas temu na internetach pojawiło się coś takiego
jak "Bloglovin" - nie będę wam tutaj wyjaśniał o co z tym dokładnie chodzi i jak to działa (bo sam jeszcze nie wiem), powiem tylko tyle, że tam można mnie chyba jakoś znaleźć, dzięki temu również obserwować i czytać wszystko co opublikuje, nie wchodząc koniecznie tutaj. Dlatego też nie chcąc zaniedbać ludzi i innych followersów, którzy mnie już wyprzedzili i zdążyli obserwować tam moją stronkę zanim się zdążyłem zalogować (było zaskoczenie, było), to oczywiście zarejestrowałem się tam i w miarę możliwości szybko to wszystko ogarnę tak aby nic nikogo nie ominęło.
Tutaj muszę jeszcze wkleić kod żeby wszystko pięknie chodziło: <a href="http://www.bloglovin.com/blog/6733255/?claim=mtc45x437my">Follow my blog with Bloglovin</a>

Korzystając z okazji, skoro już tak o tej nowej stronce Bloglovin to zapraszam was również do śledzenia mnie i mojej muzyczki na https://play.spotify.com/user/1195482918 podczas której to wszystko oczywiście powstaje.
 Tak w ogóle to co tam u was moje ziomeczki? :)