poniedziałek, 17 marca 2014

Intel Extreme Masters IEM 2014 Katowice

Intel Extreme Masters (IEM), czyli mistrzostwa świata e-sportu! Tak jak rok temu cały event został zorganizowany w Katowicach pod dachem Spodka. Nie było mnie tam fizycznie i bardzo żałuję, ale byłem za to duchowo. Oglądałem każdy stream, czytałem wszystkie aktualności - mówiąc krótko byłem na bieżąco. Możemy być dumni, że to właśnie w Polsce, w Katowicach organizowane są mistrzostwa świata e-sportu i wychodzi nam to doskonale.

Niestety media przemilczały całe wydarzenie, miały kompletnie w dupie tematykę i wszystko co się działo w dniach 14-16marca w Katowickim Spodku. Być może zostało to podyktowane promowaniem czegoś "złego", bo dobrze wiemy jaką opinie potrafią mieć ludzie na temat gier komputerowych, a co dopiero jeśli mowa o tak wielkim wydarzeniu. Media nie chcą stawiać siebie w złym świetle jako "promotorzy zła". Świat się zmienia, a my musimy razem z nim, mówię tutaj o postępie technologicznym i zaakceptowaniem choćby takich eventów jak IEM, który jest czymś ważnym dla garści osób, która przekroczyła w tym roku (mam nadzieję) zeszłoroczną liczbę odwiedzin 50 tysięcy widzów.

Na gratulacje zasługują również nasi rodacy, czyli VIRTUS.PRO, którzy wywalczyli w tym roku mistrzostwo świata w "CS GO", zagarniając tym samym główną nagrodę o wysokości 50.000 euro!